REIZIGERS willen ergens AANKOMEN. Voor hen is de BESTEMMING het DOEL. TREKKERS komen nooit AAN. Voor hen is DE REIS het DOEL… 

Auteur: 

  • André Wierdsma
EDDIS
17/02/21

Een HONDENBAAN

Een vriendelijke (mooie) zwerfhond blééf maar rondhangen bij het winkelpand van een Braziliaanse Hyundai-dealer. En de aanhouder wint, zo blijkt maar weer.

Als die hond hier dan toch de hele tijd is, kunnen we hem net zo goed adopteren, besloten de autohandelaars. Het beest was namelijk ook nog eens superlief. Ze lieten hem inenten, gaven hem de naam Tucson Prime en lijfden hem in, in hun team. Een slimme zet, want veel klanten waren zo gecharmeerd van Tucson Prime, dat ze steeds terug bleven komen om hem iets lekkers of een aai te geven. Niet slecht voor het relatiebeheer dus.

De hond promoveerde tot ‘pawfessional consultant’, kreeg een eigen ID-kaart en wist met zijn meegaande en zachtaardige karakter ook de werksfeer binnen het bedrijf positief te beïnvloeden. En na zijn steroptreden in een nationale Hyundaireclame was Tuscon Prime definitief gepromoveerd van voddige zwerfhond tot mascotte én klantenbinder van een gerenommeerd automerk. (bron: Homepage - Omdenken

Aantal keer bekeken

1274