Een GROEIEND BEDRIJF is GEEN grotere VARIANT van het OORSPRONKELIJKE. Het is een NIEUW BEDRIJF

Auteur: 

  • uit het boek de groeiparadox
EDDIS
09/11/23

De groeiparadox
Waarom groeien ondernemingen afremt en pijn doet. En wat eraan te doen. Matty Paquay - Bart Lodewyckx

Hoe houd je alle bordjes in de lucht?
Past jouw ondernemingsverhaal op een bierviltje?
Concurrenten, welke concurrenten?

De Groeiparadox beschrijft het fenomeen van groeipijnen. Als een onderneming sterk groeit, heeft ze namelijk de neiging zichzelf af te remmen. Hoe valt dit te voorkomen? Is daar iets aan te doen? Jazeker en dit boek helpt je daarbij! In elf hoofdstukken wordt in heldere taal uitgelegd wat de meest voorkomende groeipijnen zijn en hoe je ze kunt aanpakken. Vanzelfsprekendheden worden onderuit gehaald, mythes doorprikt, problemen worden verklaard en oplossingen aangedragen. Elk bedrijf heeft namelijk het potentieel een groeibedrijf te worden. En te blijven.

Aantal keer bekeken

604