If your EYES are facing the INTERNAL PART of THE BUSINESS, your ASS is facing THE CUSTOMER

Auteur: 

  • gelezen in het boek When Digital becomes Human
EDDIS
31/03/15

DIGITALE TRANSFORMATIE
LIVE or DIE
Digitalisering is strategisch van levensbelang voor elk
KMO familiebedrijf
(groot en klein).
Wie de omschakeling naar digitaal NIET maakt, zal immers OPHOUDEN te BESTAAN.
Digitaal wordt het nieuwe normaal.

Offline én online, digitaal (aanwezig) zijn, e-commerce, digitale klantenrelaties, extreme (Humane) klantengerichtheid,
digitaal betalen, iBeacons, eHealth, enz. het zijn enorm belangrijke strategische keuzes én technologische
innovaties
die men (snel) moet maken, wetende dat er in de komende 5 jaar (o.a. op dit vlak) méér zal veranderen
dan het überhaupt in de voorbije 5 of 10 jaar heeft gedaan. Voor een KMO (familie)bedrijf dat succesvol wil blijven,
is het aangaan van een ‘digitale transformatie’ echt van cruciaal belang. Wie de omschakeling naar digitaal NIET
maakt, zal immers OPHOUDEN te BESTAAN. Wie er al tijdig én succesvol in slaagt om de omschakeling wel te maken
zal merken dat er (nog) meer nodig is om ‘het hart van de klant’ te winnen.
UITSTELLEN is ronduit gevaarlijk, want of u nu instapt of niet, de sneltrein raast gewoon door én zal de volgende
jaren niet trager gaan… Als we ‘Elon Musks’ mede-uitvinder van PayPal, SpaceX en Tesla Motors mogen geloven
dan sporen wij binnenkort tegen 1.200 km per uur in zijn magneettrein van Chicago naar Dallas in minder dan een uur.
Sciencefiction is ‘SCIENCE’ geworden.

Meer lezen?

Aantal keer bekeken

1735